Garantili Arabam Oto Ekspertiz
1 ay 1000 km garantili oto ekspertiz garanti kapsamı

1 Ay 1000 Km   Garanti Kapsamı 

2.El Araçlarınızı Garantili Arabama Sigortalattırın. Sigorta Kapsamında Oto Ekspertiz Hizmeti.

garantili-arabam-oto-ekspertiz

* Aracın motor mekanik şanzıman elektronik parçaları garanti altına alınır. Araç ekspertizden geçtikten sonra garanti verilebilir. Ekspertizi olmayan araçlara garanti yapılamaz. Araç 1 ay/1000 km garanti altına alınır. Her onarım 4.000 TL’ye kadar karşılanır.

  • MOTOR (Silindir kapağı, Eksantrik mili ve iticileri, Segmanlar, Silindir kapak contası, Triger kayışı, dişli ve zinciri, Piston burçları, Subaplar (emme-eksoz-yanık olanlar hariç), Yağ pompası, Krank mili ve yatakları, Subap iticileri (hidrolik ayarlılar dahil))
  • PİSTONLAR (Emme manifoldu, Volan, Volan çemberi)
  • DÜZ ŞANZIMAN (İç vites dişlileri, Vites seçicileri, Rulman ve burçları, Senkromeç sarıları ve yuvaları, Şaftlar, Transfer dişlileri)
  • OTOMATİK ŞANZIMAN (İç şaftlar, Dişliler, Frenleme bandları, Redüktör, Servo ve plakası, Yağ basınç pompası, Yatak ve burçları, Transfer dişlileri)
  • CTX / CVT / POWERSHIFT / DURASHIFT ve DİĞER OTOMATİK / YARI OTOMATİK ŞANZIMANLAR (Planeter dişliler, Basınç halkaları, Şaftlar, Redüktör dişliler, İç contalar, Değişken bobinler)
  • ELEKTRİK SİSTEMİ (Redüktör, Marş motoru üst selenoidi, Alternatör marş motoru, Ön kavrama, Diod sargısı)
  • DİFERANSİYEL (Planeter dişliler, Basınç halkaları, Şaftlar, Redüktör dişliler, İç contalar, Değişken bobinler)
  • TURBO (FABRİKADA ORİJİNAL MONTE) Turbo ünitesi ve turbo yağlama borusu. (Yalnız revizyon edilme şartı ile). Triger kayışının, üretici firmanın önerdiği program dahilinde değiştirildiğinin ispatlanması gerekir. Motor değişimi durumunda oluşabilecek yeni motor tescil masrafları garanti kapsamında karşılanmaz.

 

* Parça Kapsamında Hizmete Dahil Edilen  Hizmetler.

 

  • Teşhis ve sökme de dahil, bir arızanın tespitine ilişkin işçilik giderleri (en fazla 2 saat). Eğer tespit edilen Arıza bu hizmet
    teminatına dahil değilse, ilgili giderler Remo Assist tarafından karşılanmayacaktır. Garanti Sahibi bu husustaki kabulünü iş başlamadanönce yazılı olarak verecektir.
  • Arızalı parçaya ulaşmak için gerekli olması halinde parçaların sökülmesine ve yeniden monte edilmesine ilişkin işçilik
    giderleri.
  • Arızalı parçanın sökülerek yerine yeni bir parçanın monte edilmesine ilişkin işçilik giderleri.
  • Arızalı parçanın onarılmasına ilişkin işçilik giderleri.
  • Arızalıparçalarla aynıteknik spesifikasyonlara sahipyeni yedek parçalar.
  • Bu hizmet kapsamına dahil bir Arıza sebebiyle ziya olmaları durumunda, yağların, filtrelerin ve sıvıların değiştirilmesi veya ilave edilmesi.

* Parasal Sınır

  • Bu hizmetin geçerlilik süresi içinde ; 1 aylık garanti süresinde toplam hasar limiti en fazla 4.000 TL /8.000 TL /10.000 TL /15.000 TL  maks. 1  kez olacaktır.
  • Hasar bedelinin %70’i Remo Assist tarafından karşılanır, %30’u garanti sahibi müşteri tarafından onarımı yapan servis istasyonuna ödenir
  • Garanti Sahibinin aynı anda birden fazla parçanın arızalanması ve değişime ait giderleri talep edilmesi halinde yalnızca Remo Assist’in seçeceği bir parçanın tamiratı ya da değişimine ait giderlerin karşılanmasında hasar limiti maks. 1 kez 4.000TL / 8.000 TL / 10.000 TL / 15.000 TL ’ye kadar karşılanabilecektir.

 

* Bakım Planı (Teminat süresi içinde, Hizmet Kapsamındaki Araç, yeterli teknik ve teknolojik araçları olan bir yetkili araç servis istasyonunda aşağıdaki işlemlerden geçirilecektir. İlgili ayrıntılı fatura, bir Garanti Talebi söz konusu olduğunda ibraz edilmek üzere saklanacaktır.)

 

  • Aracın üreticisinin verdiği garanti yürürlükte olduğu sürece ve her halükârda Hizmet Kapsamındaki Aracın ilk iki yılı içinde üreticinin programına ve talimatlarına uygun bakım.
  • Üretici tarafından belirlenen kilometrede veya eğer üreticinin garantisi sona ermişse, üretici tarafından belirlenen kilometreye henüz ulaşılmadığında yılda bir kez yağ değişimi.
  • Üreticinin belirttiği periyotlarda yağın,suyun, fren hidroliğinin, direksiyon hidroliğinin, filtrelerin bakım ve/veya değişim gerektiren diğer parçaların (trigerkayış / zincir, baskı balata vb. parçaların kontrol edilmesi / değiştirilmesi veya ilave edilmesi.Muayene ve Bakım, aracın satış tarihi veya bir önceki Muayene veya Bakımın tarihi itibariyle yeni Muayene ve Bakım zamanının geldiği tarihten önceki veya sonraki 1 ay veya 500 km içinde yetkili servisçe yapılacaktır. Özelserviste yapılan tüm bakımlar garanti kapsamı dışında tutulacaktır.

* ANA TEMİNATIN İSTİSNALARI
Yan tarafta parçalar, durumlar,  işlemler ve Arıza sebepleri bu hizmette açıkça istisna tutulmuş olup, bunlar dolayısıyla
Remo Assist’in hiçbir sorumluluğu veya edim yükümlülüğü olmayacaktır.

  • Aracın normal kullanımı nedeniyle meydana gelen aşınma ve yıpranma sonucu örneğin kayışlar, egzost, amortisör, debriyaj, ön dişli takımı, fren balataları ve pabuçları, diskler, contalar vb. parçaların değiştirilmesi, onarımı veya ayarlanması.
  • Araç üreticisi tarafından kabul edilen imalat veya montaj kusurları nedeniyle parçaların değiştirilmesi, onarılması veya ayarlanması.(Geri Çağırma Kampanyaları vb.)
  • Bir Arızanın doğrudan sonucu olarak hasar görmedikçe veya ziya olmadıkça, enjektörler, balatalar, kayışlar bujiler, katalitik konvertörler, hava filtresi, yağ filtresi, yakıt filtresi, cam silecek lastikleri, klima devresinin doldurulması için kullanılan maddeler,ilave edilen yağlar,soğutma sıvıları, fren sıvıları ve diğer katkı maddeleri.
  • Kaportaişleri ,süslemeler ,halı ,lastikler ,jantlar ,akü, farlar, park lambaları, camın ve farların kırılması veya çatlaması.
  • Elektronik parçalar ve komponentler ve ilgili araç tipi için yukarıdaki “ TEMİNAT ALTINDAKİ PARÇALAR” bölümünde açıkça belirtilmeyen diğer parçalar
  • . Bir Arızanın doğrudan sonucu olarak hasar görmedikçe veya ziya olmadıkça, koltuk aksesuarlarının temizlenmesi ve onarılması dahil olmak üzere kaportanın ve kabinin normal bakımı içinyapılan masraflar.
  • Parça değişimi yapılarak veya yapılmaksızın, düzenli önleyici işlemler, kontroller ve ayarlamalar.
  • İkaz lambaları sistem arızası gösterdiği halde aracı kullanmaya devam etmenin veya bilerek veya bilmeyerek uygun olmayan yada kalitesiz yağların veya yakıtın kullanılmasının sebep olduğu arızalar.
  • . Hatalı kullanım, kaza, hırsızlık, hırsızlık girişimi, yangın, infilak, vandallık veya doğal afetler nedeniyle ya da bu hizmet kapsamına girmeyen parçaların sebep olduğu bir Arıza neticesinde bozulan elemanlar.
  • . Aracın ihmal edilmesinin veya uygun olmayan birşekilde kullanılmasının (aşırı yükleme, yarış, yarış antremanı vb.)veya aracın gereği gibi çalışması için lüzumlu olan sıvıların donmasının sebep olduğu Arızalar.
  • Bakım işlemlerinin Muayene ve Bakım planına uygun olarak yapılmaması nedeniyle meydana gelen Arızalar.
  • Bu hizmet akdedilmeden önce mevcut olan bir Arıza.
  • Hizmetten Yararlanmak İsteyen Müşterinin parça değişimi işçiliği karşılanacak olan parçaların ekspertiz tarafından kontrol edilmesi ve Motor, Düz Şanzıman, Otomatik Şanzıman, Ctx/ Cvt/ Powershıft/ Durashıft Ve Diğer Otomatik / Yarı ,Otomatik Şanzımanlar, Tork Konvertörü, Elektrik Sistemi, Diferansiyel, Turbo (Fabrikada Orijinal Monte) parçalarının hasarsız olduğunu belgeleyen ekspertiz raporunun bulunması gerekmektedir. Ekspertiz raporunda değişimine ait giderlerin ya da onarımı ücretsiz olarak sunulan parçalardan birinin bozuk ya da yarı hasarlı olması durumunda hizmet kapsam dışı olacaktır.
  • . Garanti verilmeden önce yapılan ekspertiz raporunda arızalı ya da hasarlı olduğu belirtilen parçanın, kapsam içerisine giren diğer sağlam parçalara vermiş olduğu ya da olacağı hasar ya da arıza durumunda bu parçalar ile ilgili garantiyi kapsam dışı bırakacaktır.

 

* GENEL İSTİSNALAR

 

  • . Hizmet Kapsamındaki Garanti Sahibinin veya araç kullanıcısının kötü niyetinin doğrudan veya dolaylı olarak sebep olduğu olayların her türlü sonucu bu hizmetle sağlanan teminatların kapsamı dışındadır.
  • Yukarıdaki istisnalara ek olarak, hizmet Kapsamındaki Anlaşmalı Servis veya Garanti Alıcısının kendi hesabına mutabık kaldığı hizmetler de önceden Remo Assist’e bildirilmemiş veya bildirilmiş olsalar dahi Remo Assist tarafından kabul edilmemiş ise teminat dışında kalacaklardır.
  • Remo Assist, bu hizmetin kapsamına dahil olan hizmetlerden herhangi birini bir mücbir sebep nedeniyle yerine getiremediği takdirde, hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.